SpaPuur Wellnessresort – Tilburg
Over SpaPuur
Kom voor pure ontspanning naar het Brabantse wellnessresort waar gastvrijheid en genieten centraal staan. Ontdek de diverse saunaäó»s en beleef in de grootste Kelo sauna van Brabant een ware opgietsensatie. Zwem in het mooie zwembad een rondje van binnen naar buiten en ontspan in de whirlpool, het stoom- en zoutwaterbad. Rust vervolgens uit in de comfortabele ligstoelen terwijl u uitkijkt over de mooie tuin en laat onze kok uw smaakpapillen verwennen met heerlijke lekkernijen en verfrissende drankjes!
Waarom SpaPuur?
äó¢ Gezellig, gastvrij en gemoedelijk
äó¢ Gelegen in het Brabantse Tilburg
äó¢ Diverse saunaäó»s en baden
äó¢ Elke 1e en 3e dinsdag en elke 1e zondag van de maand is het badkledingdag
äó¢ Elke 4e weekend opgietweekend
äó¢ Ruime en sfeervolle tuin
äó¢ Grootste Kelo opgietsauna van Brabant
äó¢ Uitstekend íç-la-carte en buffet restaurant met mooie serre
äó¢ Diverse kwaliteitsmassages en schoonheidsbehandelingen
> Check hier de website van SpaPuur Wellnessresort – Tilburg
Kies echt een andere sauna!!!
Helaas begint in de hele sauna steeds meer verval te komen… Bubbelbad buiten liep leeg. De helft van de stenen van de Kelosauna deed het niet. Wc erg vies met volle prullenbakken. En binnen ruikt het nergens meer fris. Zeepdispensers leeg of kapot. Dit was mijn laatste keer!
Wellness onwaardig
Afgelopen zaterdag bezocht, eerste keer – nooit weer!
Veel en veel te druk, in de wachtrij voor de douches met lege zeepdispensers, geen plaats bij het voetenbadje, in de sauna zitten de bezoekers als haringen in een tonnetje en de temperaturen/geuren laten te wensen over. Geen goede hygiene, veel stofvlokken in kleedruimtes en de accomodatie als geheel vertoont veel a hterstallig onderhoud.
Jammer, er viel weinig tot niets te relaxen, en toch de hoofdprijs moeten betalen.
Koud en slecht
Koud koud koud was het vandaag…
Ben al vaker hier geweest het was nu enige tijd geleden maar wat was het slecht.
Sauna, whirlpool niet op temperatuur, gewoon koud.
Zeiden we tegen elkaar kom we gaan in het andere bad zeiden gasten o hoef je niet te doen net zo koud.
Opgieten bijbetalen??
Alles was koud en de ijskoffie was lauw gesmolten…
Andere opgietingen werden afgeraffeld.
En toen maakte een gast een opmerking tegen de.opgieter dat het zwembad koud was zei ze dat is normale temperatuur ze kijkt de gast nog niet eens aan maar kijkt de andere kant op en rolt met haar ogen lekker klantvriendelijk ( zwembad was ook koud).
Verder veel te druk voor ons voorlopig niet meer.hierheen.
Een deceptie
Een sauna met redelijk veel faciliteiten maar als je door je oogharen kijkt dan is er heel veel achterstallig onderhoud en echt vies, weinig toiletten en prijs-kwaliteit verhouding horeca niet reeel. Voor de meeste activiteiten moet je bijbetalen, zoals ook de meeste opgietingen. Die dan wel goed zijn. Reserveren ook omslachtig en dan moet je nog per persoon boekingskosten betalen.
Kortom: eens maar nooit meer.
zo slecht heb ik het zelden meegemaakt
Oei oei oei, wat is hier gebeurt?
– gereserveerd maar geen de handdoeken waren op, volgens dame aan de receptie hadden we die toch niet nodig want je gaat toch naakt in de sauna???
– ondanks meerdere keren te hebben aangegeven bijna een uur gewacht op onze drankjes. Reactie ober: je ziet toch zelf ook wel dat het druk is?
– soep besteld en broodje gekregen, reactie ober: is toch ook lekker? Werd vervolgens aangesproken door zijn collega maar die werd weggestuurd want lager in rang…
Gevraagd of ik de manager kon spreken maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Ik dacht ik zit in een film, wij komen hier al jaren elke maand maar ga hier nooit meer naartoe.
Wel betaald, geen entreebewijs! Klantonvriendelijk
Ik had de mogelijkheid om 2 e-tickets te kopen. Zoals aangegeven eerst gekeken of er beschikbaarheid was op deze dag, die was er volgens de website. Daarna mijn e-tickets gekocht en weer naar de website. Tot mijn verbazing was er geen beschikbaarheid voor e-tickets, wel voor de reguliere tickets. Gebeld en uitgelegd, maar er kon niks gedaan worden. Blijkbaar wordt je met e-tickets anders behandeld dan met reguliere tickets (die je ook via de website moet reserveren). Gevraagd om een manager te spreken, maar die nam niet de moeite om terug te bellen (wij zaten te wachten om te vertrekken). Zij stuurde een standaard mailtje met het verhaal dat ze maar een bepaald aantal standaard en e-tickets per dag uitgeven. Het saunabezoek zou op deze dag zijn en er was plaats maar onmogelijk om binnen te komen met mijn al betaalde e-tickets.
ZEER KLANTONVRIENDELIJK!
Dus maar naar België gegaan, sauna Katara. Daar kan je gewoon naartoe zonder reserveren. Wel dus 2x betaald die dag!
Slecht slecht slecht, voor ons nooit meer!!
Verplicht online reserveren, op de bevestiging €2,95 erg vreemd om hier geld voor in rekening te brengen. Bij betaling bleek dit bedrag ineens €8,25 te zijn, vreemd! Dat had volgens de medewerkster te maken met de drukte……(???!!!).
Vreemd verhaal….. Het was veel en veel te druk erg klantonvriendelijkheid om zoveel mensen toe te laten, druk bij sauna druk bij de douches. Ontzettend smerige toiletten….echt heel onhygiënisch….bah. Stoomcabine geen water om je zit plaats te reinigen. Badjas met rafels eraan, achterstallig onderhoud, betalen voor opgiet sessies…kortom een zeer grote teleurstelling als dan ziet wat je af moet rekenen met alle bijkomende bijzondere kosten vinden wij dat slecht en voor ons nooit meer Spa Puur in Tilburg. Klantvriendelijk en een gastvrije luxe ontspannen ervaring en aandacht voor je gasten is hier ver te zoeken….
Slecht slecht slecht, voor ons nooit meer!!
Verplicht online reserveren, op de bevestiging €2,95 erg vreemd om hier geld voor in rekening te brengen. Bij betaling bleek dit bedrag ineens €8,25 te zijn, vreemd! Dat had volgens de medewerkster te maken met de drukte……(???!!!).
Vreemd verhaal….. Het was veel en veel te druk erg klantonvriendelijkheid om zoveel mensen toe te laten, druk bij sauna druk bij de douches. Ontzettend smerige toiletten….echt heel onhygiënisch….bah. Stoomcabine geen water om je zit plaats te reinigen. Badjas met rafels eraan, achterstallig onderhoud, betalen voor opgiet sessies…kortom een zeer grote teleurstelling als dan ziet wat je af moet rekenen met alle bijkomende bijzondere kosten vinden wij dat slecht en voor ons nooit meer Spa Puur in Tilburg. Klantvriendelijk en een gastvrije luxe ontspannen ervaring en aandacht voor je gasten is hier ver te zoeken….
Teleurstellend
Horeca is bar slecht. Eten koud en rauw. We wilden drinken bestellen maar de jongen zuchtte heel diep en zei dat hij geen kastje had om de bestelling op te nemen. Drinkglazen vies, vettig en vol afdrukken van lippen en vingers. Hygiëne toiletten verschrikkelijk. Geen schoonmaakpersoneel gezien. Het plan was om bij het afrekenen deze punten te delen echter werd er alleen het bedrag verteld wat we moesten betalen, niet de vraag of alles naar wens was geweest. Jammer, dit was eens maar nooit meer.
zeer zeer slecht
Mij is de toegang ontzegt bij spa puur omdat
Er is een woordenwisseling voorgevallen is buiten mijn schuld om. Daar heb ik ook bewijsmateriaal en geluidsopname van, mijn verhaal kan worden bevestigd door vaste medewerkers en vaste badgasten.
Ik heb geprobeerd om een telefonisch gesprek aan te gaan met de manager van spa puur, maar dat weigerde hij direct. Tevens heb ik geprobeerd om een persoonlijk gesprek aan te gaan, maar ook dat weigerde de manager. De manager is niet geschikt voor zijn functie, totaal geen mensen mens, lapt zelf ook de huisregels aan zijn laars, partijdig, toont geen respect, huisregels worden niet nageleefd door medewerkers en word door de vingers gezien door deze manager, gratis massages in ruil voor intimiteit. Terwijl er overal grote mediaborden hangen met als tekst ”gewenste en ongewenste intimiteiten zijn niet toegestaan”. Hoe kan een manager dit toestaan???
Dat mij de toegang is ontzegt bij locatie spa puur vind ik niet terecht. En dat er gelijk bij alle zusterondernemingen mij te toegang word ontzegt vind ik te ver gaan. Ik vind dat mij hierdoor onrecht is aangedaan, gezien de gezondheidsreden van mijn bezoeken aan het resort. En de toedracht van de woordenwisseling.
Ik heb het recht om gehoord te worden en deze graag dan wel door een niet bevooroordeeld en onpartijdige partij in deze.
Dat heet toch hoor en wederhoor?
Jammer maar niet dat gene wat ik verwachte.
Ontvangst oké. Badset niet naar behoren. Jassen te klein ook bij omwisseling naar de grootste maat. Opgietsessie betaald en zeer zwak. Eten matig drank hopeloos. Zeker als u de rekening krijgt van dit alles is deze sauna zeer onder de maat. Prijs kwaliteit ver te zoeken. Eens en nooit meer.
Slechte sauna / Geen goede serviceverlening
Geen aanrader als je van kwaliteit houdt.
In het restaurant lijkt het wel of je op de camping zit.
Lang wachten. Als je daar iets van zegt vinden ze het raar en begrijpen ze het niet.
N.a.v. een voucher, lunch en diner vooraf gereserveerd.
Diner overgeslagen daar toen ik er was. Had ineens veel hoofdpijn.
Ik zou het teveel betaalde bedrag retour krijgen.
Na ruim 1 jaar en VELE herinneringen nog steeds niks.
Ik kom heel veel bij deze sauna organisatie en het bevalt me altijd heel goed.
Alleen Spa puur hangt iedere keer helemaal onder in.
Geen goede rustruimtes
Geen gezellige indeling
Turks Stoombad stoomt maar zelden.
–Lang geleden kwam ik het restaurant binnen en na 7 minuten tikte een bediende me tegen mijn voet terwijl ik ging slapen en mijn ogen dicht had. Hij vroeg of ik iets wilde drinken.
–De vorige week was ik de nog maar net de menu kaart aan het bekijken toen ze vroegen of ik iets wilde hebben. Ik zei dat ik net de menu kaart aan het bekijken was. Dan kom ik dadelijk wel terug ,zei hij. Heb hem niet meer gezien en de andere kwamen langs en vroegen niets meer.
Ben de sauna weer in gegaan. Na de op gieting die wel goed zijn ben ik weer terug gegaan, maar kwamen geen bestelling opnemen. Ook goed. Ben na 6 uur sauna naar huis gegaan en bij mijn vrouw lekker gegeten. Ga bijna iedere week dus
Restaurant aan de slechte kant
We hadden in het restaurant een
Spa puur burger besteld,die kwam op een broodplank met een stuk papier
Eronder.
De garnering die erbij zat liet zwaar
Te wensen over,de cheddar kaas was niet gesmolten het vet van de hamburger veroorzaakte een smerige kliederboel,de hele handel teruggestuurd
Iom de manager.een nieuwe hamburger laten bereiden helaas deze
Was precies hetzelfde,zo waren er meerdere incidenten bij andere gasten die niet mogen gebeuren.het restaurant is in een paar jaar van goed naar slecht
afgezakt.
We zullen ons voortaan alleen nog maar beperken tot de sauna’s
Restaurant aan de slechte kant
We hadden in het restaurant een
Spa puur burger besteld,die kwam op een broodplank met een stuk papier
Eronder.
De garnering die erbij zat liet zwaar
Te wensen over,de cheddar kaas was niet gesmolten het vet van de hamburger veroorzaakte een smerige kliederboel,de hele handel teruggestuurd
Iom
Helemaal klaar mee!
Waar moet ik beginnen…. Onverwachte hoge en soms dubbel berekende ” boekings kosten”, betalen voor opgieting, versleten meubilair, het hele ressort is nodig aan onderhoud toe, incl. de tuin, lange wachttijden op bestellingen, vieze vloer en toiletten, geen relaxruimte, eten is matig. Bediening is meestal vriendelijk, vandaar nog 2 punten. Verreweg mijn slechtste saunaervaring.
Wat een gemis:….geen aparte relaxruimte!!! In de serre en restaurant erg druk. Niet prettig om slapende en etende mensen te mixen. Geen prettige aanblik….als iemand in slaap( per ongeluk) met benen wijd zit……dit voorkom je als er aparte ruimte is of geen eten en drinken serveren in de serre…..
Vloer erg glad bij binnenruimte sauna’s.
Wc en ruimte daar rond behoeven echt onderhoud. Ziet er niet fris uit!
Lunch was redelijk. Cupje boter bij t broodje miste ik. En 2 dunne boterhammen bij uitsmijter met 3 eieren is karig.
Wirlpools worden lang bezet gehouden door zelfde mensen.
Personeel was wel erg vriendelijk!
SPA PUUR is sauna onwaardig!!
Afgelopen woensdag een bezoek gebracht met 3 vriendinnen.
Ik heb t de hele dag koud gehad!!
Alle sauna’s waren NIET op temperatuur!!
Andere ruimtes ook niet verwarmt. Zelfs sfeer haard in restaurant was niet aan.
Bediening in restaurant was vriendelijk en de lunch goed.
Kritiek
Gisteren bezoek gebracht.
PUUR is een sauna onwaardig!
Alle cabine’s waren erg onder hun aan gegeven temperatuur.
De gehele dag was t ook koud in overige ruimtes.
Ik ben hier nu (20:01:2019) in totaal sinds 2002 75 keer geweest.
Het was een deze keer een echte aanbieding (12,95Euro zonder verdere toeslagen en dergelijke ) maar desondanks toch kritiek.
De laatste 3 keer (vanaf 3 maanden geleden) had de “90 C” sauna een beduidende lagere temperatuur (82..84 C),
wat een belangrijk pluspunt van deze sauna voor mij onderuit haalt. Overigens zijn de overige (7) droge cabines nog lager in temperatuur
— het valt op dat de “90 C” cabine veel drukker is als daarvoor en ook dat een groot deel er van dit publiek rechtstreek het zwembad in gaat om “af te koelen”.
Verder viel het op dat in het gebouw een krekel-plaag was, zich de laatste keer uitgebreid had naar het restaurant.
De lage temperatuur en de krekels heb ik gemeld bij de laatste twee bezoeken gemeld.
Mijn algemene ervaring is dat het restaurant ondanks de drukte goed is.
er komt een mixed jong tot oud publiek.
Het is vaak net iets te druk maar dat is beter dan dat er te weinig publiek is dus daar val ik niet over.
En er zijn te veel badkleding dagen (zelfs op zondagen) het wordt dus moeilijk gemaakt om een bezoek te plannen.
N.B. voor echte sauna gangers is een droge sauna van 90C eerder een minimum temperatuur, ik zie op steeds meer plaatsen in Nederland door commercialisering de temperatuur in de cabines zakken.
SpaPuur 20-01-2019
Gisteren weer eens naar SpaPuur gegaan met vrienden. Heerlijk winterweer (rondom het vriespunt, maar strak blauwe lucht).
De recensies hieronder kloppen voor het merendeel. SpaPuur heeft nu Treatment opgietingen ingevoerd waarbij je per persoon € 3,95 betaald om ‘alle zintuigen’ te prikkelen. We hebben dit om 11:30 direct gedaan om daarna te bepalen of we dit nog vaker moesten doen. Je krijgt een heerlijk zalfje om je mee in te smeren en na afloop een stukje speculaas, maar verder verschilt het heel weinig van een normale opgieting. Door de kosten is het een stuk rustiger in de sauna…dat is dan wel weer fijn, maar de rest van de dag hebben we de normale opgietingen gehad en die waren qua beleving (Xavier had een goede opgieting met verhaal uit Frankrijk) en warmte (opgieting van Myrthe om 16:30 was top!) echt niet minder dan de betaalde opgieting.
Ook de klankschalen sessie is niet meer gratis, maar die hebben wij gisteren niet gedaan.
Het gebrek aan een rustruimte hebben we nu ook zo ervaren. Door de buitentemperatuur blijf je niet al te lang op een bedje liggen, en binnen is er behalve in de serre, geen verdere mogelijkheid om lekker een dutje of boekje te doen.
De horeca was zoals voorgaande keren ook nu weer prima geregeld. Zowel lunch (12 uurtje en boerenomelet) als het diner (salade Beef, vegetarische curry en de American Style burger) hebben ons prima gesmaakt!
Ja, er zijn zeker betere sauna’s in Nederland. Door de sauna hype merken we echter dat het op steeds meer plekken drukker begint te worden. Bij SpaPuur werd het pas echt druk aan het eind van de middag, maar aangezien we al om 10:30 aanwezig waren hebben we het merendeel van de dag in rust kunnen genieten.
Pluspunten van SpaPuur:
– Heerlijk eten
– Goede opgietingen
– Voldoende voorzieningen
Minpunten voor SpaPuur:
– Betalen voor opgietingen / klankschalen sessie
– Geen relaxruimte(s)
– Water zwembad aan de frisse kant
– Weinig toiletten
Wij zouden zeker nog een keer gaan!
Sauna Spa Puur in Tilburg
Wij zijn op 01-01-2017 in sauna Spa Puur geweest. Daarna nooit meer, met als reden dat er totaal geen afgeloten ‘relaxruimte’ is, waar je even in alle rust een boekje kan lezen of even in kan dutten. Toen wij hiernaar vroegen werden we verwezen naar de serre, waar het ontzettend koud was……vaak liggen er opgerolde dekens” in de bank, maar die waren niet te vinden. En het meest irritante vonden wij dat we om de haverklap gevraagd werden of we mss iets te drinken wilde……absoluut dus geen relaxruimte!!!!!
Ook al is de sauna verder prima, als we de hele dag in de sauna zijn, en daar ook eten en drinken, willen we ook ff echt kunnen relaxen ……..
Monique van de Corput
Ze krijgen een 2 voor klantvriendelijkheid bij de balie. Voor vertrek nog een behandeling geboekt en betaald, blijkt dat er een korting is op de behandeling als dagactie. Over geld teug of een andere tegemoetkoming werd niet gesproken en de gene die er over ging was erg kort en nam geen tijd voor gesprek. Hier gaan we niet meer heen ondanks dat de rest er goed en verzorgd uit zag en de behandeling prima was.
Koud zwembad zowel binnen als buiten. Geen goed rust ruimte om lekker te slapen of gewoon in alle stilte een boek te lezen. Erg jammer dat is erg belangrijk bij een sauna. Tilburg voor ons nooit meer
We kwamen binnen voor een heerlijk dagje ontspanning en hadden ons hier zeer op verheugt.bij binnen komst was de gang al zeer vies!eenmaal binnen was alles nog smeriger nog nooit zoiets gezien over lag wat zand kruimels enz alles verouderd geen schonen tafels vieze glazen na een alleen een glas drinken te hebben gehad zijn wij direct weer weggegaan.bij de receptie hadden ze er geen oren voor hele dag verpest deze sauna is niet aan te raden voor ons nooit meer
+ Wellness ok.
– Catering zeer traag. Heb tot 2x toe 15 min. moeten wachten …..(!). “Ja, het is druk bij de bar”, krijg je dan te horen. Erg slecht. Zo jaag je je trouwe klanten weg.
– Messen bij de lunch lag er, in eerste instantie, niet. Zelf moeten aangeven. Niemand van de catering crew had dat zelf opgemerkt (!!!).
– Masseuse was iets te laat.
– Drankjes prijzig. Of je een bepaalde type Chaudfontaine wilt (0,25 L; 0,5 L of 0,75 L) zegt men er niet bij. Zag dat naderhand pas op de kaart. Komt ook niet zo geweldig over.
– Wat laat te horen gekregen dat je 15 min. of zo voordat de opgietingen aanvangen de sauna moet verlaten. Waar staat dat vermeld ?
– De ene bezoeker krijgt wel een plattegrondje en bij de ander wordt het vergeten.
– Stilte sauna wilt niet altijd door mede gasten als zodanig beschouwd.
___ Klachten afhandeling ZEER slecht.
Reactie slaat kant nog wal. Er wordt geen gehoor aan je kritiek gegeven ter plekke. Dinerbuffet laten zitten en gevraagd of het METEEN bij uitchecken verrekend kon worden. Dat kon niet (!!). Dat was te lastig voor ze. Moet NOG STEEDS een deel van de kosten (verrekening) terug krijgen zoals ze beloofd hadden. Het zijn dieven / oplichters !
Gevlucht voor de drukte! Om 12:30 en om 13:30 al weer buiten. Alle haken bezet, badjas nergens op te hangen. sauna’s bomvol. een onprettige dominante lichaamsgeur door de enorme mensen massa. Als je van drukte houdt een prima sauna ons dagje ontspannen ziet er toch anders uit. Personeel nog klantenservice neemt klacht serieus.
Sauna Spapuur blinkt uit in klantenmisleiding. Daar katen ze je voor een reservering voor iedere deelnemer boekingskosten i.p.v. per reservering. Diefstal gewoon.
Ze laten daar veel te veel mensen binnen. Geen vrije haken voor handdoek of bandjas vrij. Één grote pokkeherrie in de centrale saunaruimte en het restaurant.
Het gaat Spapuur blijkbaar alleen om de inkomsten en niet om de saunabeleving van hun klanten.
Wil je echt een dagje rustig genieten, dan moet je beslist NIET bij Spapuur in Tilburg zijn.
Zonde van je tijd en geld.
Sauna Spapuur blinkt uit in klantenmisleiding. Daar kat en ze je voor een reservering voor iedere deelnemer boekingskosten i.p.v. per reservering. Diefstal gewoon.
Ze laten daar veel te veel mensen binnen. Geen vrije haken voor handdoek of bandjas vrij. Één grote pokkeherrie in de centrale saunaruimte en het restaurant.
Het gaat Spapuur blijkbaar alleen om de inkomsten en niet om de saunabeleving van hun klanten.
Wil je echt een dagje rustig genieten, dan moet je beslist NIET bij Spapuur in Tilburg zijn.
Zonde van je tijd en geld.
Sauna Spapuur blinkt uit in klantenmisleiding. Daar kat en ze je voor een reservering voor iedere deelnemer boekingskosten i.p.v. per reservering. Diefstal gewoon.
Ze laten daar veel te veel mensen binnen. Geen vrije haken voor handdoek of bandjas vrij. Één grote pokkeherrie in de centrale saunaruimte en het restaurant.
Het gaat Spapuur blijkbaar alleen om de inkomsten en niet om de saunabeleving van hun klanten.
Wil je echt een dagje rustig genieten, dan moet je beslist NIET bij Spapuur in Tilburg zijn.
Zonde van je tijd en geld.
Spapuur zondag 18 december. Begon al fout in de kleedruimte. Kregen slechts één halve kledingkast. Die kastjes zijn al vol als je je winterjas er ingepropt hebt. De grote centrale saunaruimte lijkt wel de Kalverstraat op zaterdagmiddag. Overvol, geen vrije haken te vinden. En een herrie. Een kinderspeelplaats was er niets bij. In alle andere sauna’s die wij regelmatig bezoeken heerst altijd een serene rust, maar niet in Spapuur. Ook in het restaurant waan je je in een bedrijfskantine waar een kerstborrel wordt gehouden. Spapuur brengt ook doodleuk voor ieder persoon waarvoor je reserveert boekinskosten in rekening i.p.v. per reservering.
Je reinste diefstal!
Dus ook van ons de volgende tip: Wil je een dagje ontspannen in de sauna? Ga dan beslist niet naar Spapuur in Tilburg. Er zijn zoveel betere, rustiger sauna’s die ook niet nog eens je zakken legen met kosten die pas tevoorschijn komen op het totaaloverzicht van de reservering.
Hier eerder geweest, prima bevallen, dus nog een keer dacht ik. Inmiddels alleen vooraf te reserveren via de website, met direct betalen wat ik niet wil (er kan tenslotte altijd iets tussen komen). Uitgesteld betalen kan, maar dat kost dan wel 6 euro. Gebeld, 10 minuten in de wacht gestaan, maar nee hoor, het kon niet anders. Kort voor de dag dat ik wilde gaan dan toch maar reserveren, incl. massage en vooraf betalen. Niet gelukt, waarschijnlijk massages vol? Dan maar alleen entree boeken met korting (de nazomeractie van september die ik via e-mail heb ontvangen). Nee, lukte ook niet, steeds een foutmelding. Opnieuw gebeld, opnieuw 10 minuten in de wacht. Ik heb opgehangen, was er klaar mee. Slechte service Spa Puur! Jammer, want het is een prima sauna